+30 2671 097511
  • English
  • Greek - Ελληνικά
  • Spanish
  • Italian

KEFALONIAN LINES - Ένωση Ξενοδοχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης

Η KEFALONIAN LINES επιδιώκοντας να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης του τουρισμού στο νησί μας, ξεκίνησε ήδη την τουριστική προβολή της Κεφαλονιάς.

Στον μεγαλύτερο ενημερωτικό σταθμό της χώρας, τον REAL FM, διαφημίζεται το Κεφαλονίτικο Πάσχα με ένα ραδιοφωνικό μήνυμα που επιμελήθηκε ο γνωστός ηθοποιός, Ρένος Χαραλαμπίδης. Επίσης, σε εκπομπές του REAL FM μοιράζονται δωρεάν εισιτήρια μετ’ επιστροφής του «ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ» σε ακροατές του σταθμού, προκειμένου να επισκεφτούν την Κεφαλονιά. Τέλος, σε εκπομπές του ALPHA 98,9 μοιράζονται πακέτα τετραήμερων Πασχαλινών διακοπών που περιλαμβάνουν δωρεάν εισιτήρια, προσφορά από την KEFALONIAN LINES και δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία, προσφορά από την Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς.

Η διαφημιστική εκστρατεία της KEFALONIAN LINES θα συνεχιστεί και θα ενταθεί κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, ενταγμένη σε μια διαρκή προσπάθεια της εταιρείας μας για την ανάδειξη της αγαπημένης μας Κεφαλονιάς.


Ένωση Ξενοδοχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης

Ως Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλονιάς Ιθάκης και ως πρωταγωνιστές του εγχειρήματος της «προσέλκυσης» των low cost πτήσεων στα Νησιά μας, συμφωνούμε εν πολλοίς με στα παρακάτω σχόλια του «Kefalonia press».

Όμως σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να διαλαλήσουμε ότι πετύχαμε τον Απρίλη αύξηση κατά 130,92%, σε σχέση με τον περυσινό. Έτσι θα δώσουμε λάθος εικόνα και κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν ότι «πιάσαμε την καλή».
Η αλήθεια είναι όμως ότι:

1) Καταγράφονται στο ενεργητικό της τουριστικής μας περιόδου αφίξεις τον Μάρτη και Απρίλη με αυξητικές τάσεις, ενώ σε άλλους τουριστικούς προορισμούς της Χώρας είτε μειώνονται, είτε έχουν ήδη εξαφανιστεί οι αφίξεις τους εν λόγω μήνες.

2) Εδραιώνουμε τα υπάρχοντα αεροπορικά δίκτυα και ανοίγουμε κι άλλα.

3) Έχουμε διαφοροποιήσει το target group, δηλαδή το είδος της πελατείας μας, την «φυλή» όπως εν συντομία περιγράφει το «Kefalonia press». Δηλαδή παρέχουμε πιότερες δυνατότητες στην εν δυνάμει πελατεία μας για τη δημιουργία του dynamic packaging, δηλαδή της μορφής της δημιουργίας από τον καταναλωτή και μόνο του τουριστικού του πακέτου, τάσης που συνεχώς γιγαντώνεται σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες (iphone, ipad, smartphone, κτλ.). Συμφωνούμε επίσης ότι τώρα είναι ολιγοήμερη η παραμονή και τούτο οφείλεται ότι ένα μεγάλο κομμάτι της εν λόγω πελατείας προέρχεται ακόμα κι από τη Λατινική Αμερική, την Ισπανία, η οποία πελατεία επισκέπτεται και την Ιταλία και την Κεφαλονιά, άσχετα εάν καταγράφονται ως «Ιταλοί», διότι προέρχονται από τα αεροδρόμια της Ιταλίας. Εκ των πραγμάτων λοιπόν δεν μπορεί η παραμονή αυτών των πελατών να είναι πολυήμερη, διότι στην ουσία κάνουν τουρισμό περιήγησης, δεν παύουν όμως να αυξάνουν σημαντικα την πληρότητα των ξενοδοχείων αλλά και των ενοικιαζομένων διαμερισμάτων και ενοικιαζομένων δωματίων.

4) Συμφωνούμε επίσης ότι αυτού του είδους η πελατεία είναι κατά τεκμήριο υψηλού πνευματικού και οικονομικού επιπέδου.

5) Ανακοινώνουμε επίσης ότι η Ryanair ήδη δρομολόγησε από το Stanstead του Λονδίνου και Τρίτη πτήση την εβδομάδα για τον Σεπτέμβριο.


Μάϊος 2013 - Πηγή: KEFALONIAN LINES / Ένωση Ξενοδοχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης